Etapa a III-a a Campionatul National de Rally Sprint 2013

534172_306045749540276_2105758530_n

Sambata 27 iulie 2013, cu o revenire dupa trei ani in centrul municipiului CAREI s-a desfasurat  etapa a treia , din acest an, a Campionatului  de Rally Sprint 2013, ajuns la cea de a VIII-a editie si fiind cotat ca un campionat national!. Acest Campionat se desfasoara pe durata a cinci etape si este organizat de  ACR Filiala Satu Mare, Clubul Sportiv Auto Karting Rider’s si de aceasta data de  Primaria Municipiului Carei  in colaborare cu Politia Rutiera Carei, Politia Locala si ISU Somes departamentul CAREI .

Vremea insorita a scos din locuinta multi locuitori ai Careiului care au asistat la un spectacol de zile mari … stabilind un NOU record de participare la 65 de concurenti! In ciuda faptului ca in ultima perioada au avut loc tot feluri de accidente si evenimente neplacute, nedorite la CAREI  NU a existat nici un accident,  doar cateva mici problem tehnice.

Intre manse spre deliciu spectatorilor au fost demonstratii de derapaj controlat (DRIFT) consumandu-se 10 seturi de caucicuri si nu a lipsit fumul de cauciucuri si adrenalina

Campionatul de Rally Sprint 2013 se desfasoara la mai multe clase de concurs, după cum urmează:

Grupa juniori
- JN1 – persoanele cu vârsta între 8-15 ani cu autoturisme cu tracţiune faţă sau spate cu capacitatea cilindrică reală sau echivalentă de maxim 2000 cmc şi cu putere maximă de 150 CP
- JN2 – persoane cu vârsta între 15-18 ani, autoturismele menţionate la JN1

Grupa nelicenţiaţi
- ON1 – autoturisme cu tracţiune faţă cu o cilindre reală sau echivalentă de maxim 1500 cmc.
- ON2 – tracţiune faţă, între 1501-2000 cmc
- ON3 – autoturisme cu tracţiune pe spate indiferent de cilindree.

Grupa Only Open unde participă toţi concurenţii care nu se regăsesc în grupele de mai sus
- OO1 – autoturisme cu tracţiune faţă şi tracţiune integrală indiferent de cilindree. Aici pot participa concurenţii care au urcat pe podium la finalul unei ediţii Rally Sprint
- OO2 – autoturisme cu tracţiune pe spate indiferent de capacitatea cilindrică.
Va exista şi o clasă denumită simplu Open, unde pot participa doritorii înscrişi la una dintre grupe

 Pilotii licentiati si nelicentiati au sosit din mai multe localitati:   Baia Mare, Dej, Livada, Oradea, Vetis, Carei, Marghita, Sanmartin, Viseu de Jos, Ungaria (trei echipaje) si din Satu Mare

            Conform regulamentului fiecare pilot poate concura la doua grupe diferite DAR unul dintre grupe este cel in care se incadreaza iar ce de-a doua grupa poate alege o grupa superioara. Punctele pentru care sau luptat sunt : locul1-21puncte, 2-15, 3-11, 4-9, 5-7, 6-5, 7-4, 8-3, 9-2, 10-1punct.

Castigatorii etapei a III-a pe grupe:

Grupa JN.1 :  locul 1. Tarta David 11 ani (Baia Mare, Suzuki Swift) : locul.2. Balogh Alex 14 ani (Satu Mare, Mazda) ; locul.3. Iocsak Leontin 13 ani (Livada, Mazda) ; .

 

Grupa JN.2 : locul 1. Rákos Ádám 17 ani(Ungaria, Lada); locul 2. Purgui Flaviu 15 ani(Satu Mare, Peugeot)  ; locul.3. Popp Otto 15 ani (Satu Mare,Mazda)

 

ON.1 – 1.Füstös Tiberiu(Dej, Mitsubishi); 2.Nagy Árpád (Marghita, Skoda 100)

3.) Havrilah Peter(Baia Mare, Trabant)

 

ON.2. – 1.Gavruta Doru (Sinmartin, Ford Fiesta); 2. Marcus Iulian (Baia Mare, Dacia 1310); 3 Caraba Cosmin (Satu Mare, Toyota

 

ON.3 – 1. Farcau Catalin ( Satu Mare, BMW); 2.Popa D. Cristian (Sinmartin,BMW) 3.Pop andrei (Viseu de Joss, Ford Escort)

 

OOP.1 – 1, Majer Richard (Satu Mare, Honda).; 2.Kürti Zsolt (Marghita, Honda); 3. Vezendan Mihai (Satu Mare, Honda)

 

OOP.2 – 1, Tirpe Ioan ( Oradea, BMW), 2. Stecka Florin (Satu Mare, BMW), 3. Feher Marius (Baia Mare, Nissan Skyline)

 

OPEN – 1. Tirpe Ioan ( Oradea, BMW); 2. Majer Richard (Satu Mare, Honda) ;

3, Stecka Florin (Satu Mare, BMW

Fiecare castigator a primit cupa, diploma, medalia si punctele care i se cuvin conform regulamentului.

 

Organizatorii multumesc sponsorilor:

CONSILIUL LOCAL al MUNICIPIULUI SATU MARE

REPSOL by ROSU COMPANY, STRADUL CAREI, ALCONOR COMPANY

FUELL Caffe Club,   ALIBABA TRANS,  MEDIA PRINT ,  MILAN SRL

Recomanda articolul pe:

Facebook Google+ Twitter