La finele lunii iunie 2015, juriul festivalului Cannes Lions 2015 a premiat campania ACR #seatbeltb00bing, cu Leul de Bronz.
Aceasta campnaie poate fi considerata una dintre cele mai curajoase campanii românești din ultimul an. Trofeul, obținut la categoria Promo & Activation – Use of Social Audience in a Promotional Campaign, vine ca o confirmare a dorinței noastre de a răspândi mesajul campaniei în toată lumea.
Campania promovata de ACR împreună cu Publicis Romania, a urmărit să atragă atenția asupra importanței purtatului centurii de siguranță. Pornind de la unul dintre cele mai comentate trenduri din ultimii ani, campania încuraja femeile să se fotografieze purtând centura de siguranță și să urce fotografiile în social media (Instagram, Facebook, Twitter), folosind hashtag-ul #seatbeltb00bing.
#seatbeltb00bing este un proiect ambițios și curajos în care ACR a crezut de la început, pentru că scopul acestuia a fost acela de a atrage atenția asupra unei probleme importante în România. Bucuria a fost și mai mare constatandu-se cât de repede a prins campania la public și cum mesajul sau a avut un impact atât de mare în rândul femeilor, care ni s-au alăturat în număr din ce în ce mai mare în promovarea mesajului campaniei în social media.
Succesul campaniei a constat, in primul rand, faptului ca mesajul ei s-a adresat, încă de la început, targetului cel mai receptiv atunci când vine vorba de implicarea directă a șoferițelor.