12 aprilie 2007 – Flota de autovehicule specializate in asistenta rutiera a ACR s-a imbunatatit recent cu cateva camioane de asistenta, special concepute pentru a oferi maximum de randament in cadrul interventiilor din teren. Cu capota robusta, bara de protectie, masca fata in forma de fagure si cabina in intregime regandita, carosat special pentru asistenta rutiera, noul Renault Mascott este exact autovehiculul potrivit pentru nevoile Departamentului de Asistenta Tehnica al Automobil Clubului Roman.
Fara indoiala, alegerea unui model Renault pentru dotarea Departamentului de Asistenta Tehnica este justificata, de foarte multi ani camioanele de ajutor
rutier ale ACR fiind marca Ford si Renault. Fiabilitatea demonstrata si capacitatea de a face fata in cele mai grele conditii sunt atuuri ale modelului francez. Forta lui Mascott sta in sasiul sau: aplicarea designului folosit de obicei pentru camioane de mare tonaj a dat rezultatele asteptate! Dotat cu cadrul cel mai rezistent din categoria sa, Mascott este gata pentru orice: specialist in utilizari severe, stie sa puna toata puterea si rezistenta sa in slujba membrilor ACR! Conceptia sasiului Mascott asigura o carosare excelenta: sasiul drept, in scara, garanteaza instalarea fara greseala a echipamentelor necesare in teren, pentru asistenta rutiera pe orice fel de vreme si drum.
Sasiul are nu doar ranforsari in spatele cabinei, ci si toate echipamentele care asigura robustetea ansamblului vehiculului (suporturi de arcuri din fonta turnata, arcuri supradimensionate, bare de torsiune, traversa spate ranforsat, suspensii parabolice spate din otel), oferind garantia principala a durabilitatii: 15 ani sau 500.000 km.
Pentru Mascott, ABS de ultima generatie precum si EBD (Electronic Brake Distribution) sunt in echiparea standard. Mascott are parbrizul mare, acoperit cu o folie, asigurand o excelenta vizibilitate. Mai mult, mini-camionul de la Renault Trucks este dotat cu airbaguri pentru sofer si pasager. Treptele de acces in cabina sunt create pentru a intra si iesi mai usor din cabina. Nimic nu e lasat la voia intamplarii, ca dovada si treapta prevazuta in fata barei de protectie pentru a facilita accesul in siguranta pentru curatarea parbrizului.
Echipat cu un puternic motor turbodiesel, de ultima generatie, 4 cilindri, 16 valve, capacitate 3 l, cu injectie common rail (dCi) si cu reciclarea gazelor de esapament (EGR), Mascott poate asigura remorcarea unor masini destul de mari si grele, avand o sarcina utila de maximum 3 tone, in conditiile in care troliul poate trage 3,5 tone.