Angajam Reprezentant Vanzari B2B
Candidatul Ideal?
-Este orientat catre rezultate si indeplinirea obiectivelor de vanzari, cu experienta in vanzari B2B si mai ales servicii (experienta profesionala intr-un rol similar pe segmentul B2B, in special pe piata de automotive, constituie un avantaj decisiv)
-Are excelente abilitati de comunicare, vanzare si negociere, optimist. Este organizat, perseverent, automotivat, responsabil, creativ, spontan, flexibil, are spirit de echipa dar si capabil sa lucreze independent, abilitati de relationare interpersonala disponibilitate la program prelungit si la eventuale deplasari;
-Este o persoana cu simtul afacerii si spirit inovativ care pune intotdeauna accentul pe calitate si standarde ridicate, dar rapid in decizii si indeplinirea sarcinilor;
-Are permis de conducere.
-Studii superioare.
-Bun cunoscator al pachetului MS Office (Word, Excel, Power Point )
-Cunoasterea unei limbi de circulatie internationala, la nivel vorbit si scris, este un “Must”, iar germana este un plus.
Ce responsabilitati vei avea ?
-Promovarea produselor din portofoliul companiei , cu focusuri lunare prestabililte.
-Implementarea politicii comerciale a companiei si urmarirea evolutiei pietii cu identificarea oportunitatilor de afaceri si finalizarea contractelor.
-Mentinerea si dezvoltarea retelei de clienti, urmarind in permanenta atragerea de clienti noi B2B carora le ofera consultanta si creeaza relatii “ Win- Win”.
-Raporteaza, construieşte şi menţine baza de clienţi.
-Pune in practica actiunile comerciale necesare atingerii obiectivelor de vanzari.
-Se mentine la curent cu ultimele noutati din domeniu si gandeste solutii de imbunatatire.
-Dezvolta strategii de vanzare, prospectare, negociere.
Ce asteptari avem de la tine?
-Sa identifici nevoile fiecarui client si sa propui solutii personalizate pentru fiecare client;
-Sa transmiti rapoartele si informatiile din piata catre superiorul direct si sa iti indeplinesti sarcinile conform procedurilor companiei, dar sa iti placa sa si prezinti propriile idei pentru imbunatatirea procedurilor de vanzare ale companiei, a serviciilor companiei, sa aduci imbunatatiri constante.
-Te vei ocupa de mentinerea si dezvoltarea relatiilor pe termen lung cu clientii din portofoliu si te vei asigura de perfectarea contractelor si de derularea eficienta a acestora;
-Ne asteptam sa stii ce inseamna ,Hunting & farming,Cross-sell, up-sell,Prospectare, Account management, Sales mentality & vision,
Ce oferim ?
-Posibilitatea unei cariere de success intr-o firma cu deschidere internationala
-Un job pe termen lung si seriozitate din partea angajatorului.
-Posibiliatea de a avansa in cadrul companiei;
-Pachet salarial motivant alcatuit din parte fixa + commision
-Prime in perioada sarbatorilor in functie de realizari;
Cea mai importanta resursa a succesului nostru sunt oamenii. Ne alegem cu grija colegii si sunt importante pentru noi consecventa, seriozitatea/constiinciozitatea, comunicarea excelenta și atenţia la nevoile clienților. Odata venit in echipa noastra te vei bucura de colegialitate, sprijin, si aprecierea performantelor tale. Ca membru activ al comunitatii noastre de vanzari vei avea oportunitatea de a dezvolta o experienta relevanta si vei fi incurajat in a lua initiativa si a contribui la dezvoltarea unui model de business responsabil si sustenabil.
Daca te regasesti in cele de mai sus te asteptam in echipa noastra! Trimite CV-ul tau la ru_acr@acr.ro, iar daca experienta si calitatile tale se potrivesc cu ceea ce dorim de la tine, te vom contacta pentru a programa un interviu!
12 februarie 2018