Imbunatatirea calitatii serviciilor de asistenta rutiera a constituit o preocupare constanta a Automobil Clubului Roman. Organizatia noastra are grija ca fiecare membru si automobilist sa aiba parte de cele mai bune servicii, mobilitatea acestora fiind in grija noastra.
Politica de Calitate pe care ACR a adoptat-o la nivel organizational prevede optimizarea şi îmbunătăţirea permanenta a nivelului serviciilor noastre de asistenta rutiera, prin concentrarea tuturor resurselor disponibile in vederea depasirii asteptarilor membrilor nostri.
De asemenea, ne dorim promptitudine in furnizarea ajutorului rutier si stabilirea unei relatii interactive cu toti partenerii nostril, in vederea proiectării şi furnizării unor servicii de calitate;
Periodic, ACR desfasoara actiuni de autoevaluare si instruire a mecanicilor si soferilor care asista si ofera ajutor automobilistilor. Ce inseamna asta? Avem cele mai inalte standarde in asistenta rutiera si depanare, punem accentul atat pe calificari specific, cat si pe o conduita potrivita a intregului personal implicat in furnizarea serviciilor de mobilitate.
Toate acestea ne-au ajutat, in timp, sa devenim liderul asistentei rutiere din Romania, lucru care este demonstrat si de reinnoirea, de curand, a certificatului emis de catre Societatea Romana pentru Asigurarea Calitatii (SRAC), prin care se confirma ca Automobil Clubul Roman a implementat si mentine un sistem de management al calitatii, conform standardului ISO 9001:2015, pentru “Servicii de Asistenta Rutiera si Mobilitate”.