27 noiembrie 2008 – Din dorinta de a imbunatatii calitatea serviciilor furnizate membrilor si clientilor, de a-si spori vizibilitatea pe piata de asistenta si, nu in ultimul rand, de a putea sa se mentina ca leader de piata in Romania, managementul ACR a decis, anul trecut, implementarea unui sistem de management al calitatii, in conformitate cu prevederile standardului ISO 9001:2000.
Ca prima faza, sistemul de management al calitatii acopera departamentele operationale: call center-ul din Bucuresti, flotele de depanare si transport, subcontractorii, atat pentru B2B cat si pentru B2C.
Scopurile initiale au fost urmatoarele:
– Organizarea eficienta a activitatii de asistenta.
– Proceduri de lucru profesionale.
– Stabilirea de competente specifice departamentelor operationale care sa corespunda cerintelor clientilor si membrilor.
– Cresterea satisfactiei beneficiarilor serviciilor de asistenta.
– Crearea de proceduri de lucru pentru fiecare serviciu furnizat.
– Furnizarea de traininguri adecvate si focusate pe nevoile membrilor si clientilor nostri.
– Constientizarea angajatilor.
– Imbunatatirea continua.
Incepand cu 6 noiembrie 2008, ACR este certificat pentru “Servicii de Asistenta Rutiera si Mobilitate”.
Cu un sistem de management al calitatii bazat pe 36 de proceduri, ACR se va asigura ca furnizeaza servicii de calitate, conform cerintelor contractuale, in scopul cresterii satisfactiei membrilor si clientilor.
Obtinerea certificarii ISO 9001:2000 reprezinta doar inceputul procesului de asigurare a unei bune calitati. De acum incolo, trebuie sa ne asiguram ca procedurile de calitate sunt aplicate corespunzator de fiecare angajat si ca satisfactia beneficiarilor nostri este cea la care ne asteptam.