Automobil Clubul Român şi-a dobândit statutul de lider naţional în asistenţa rutieră, nu doar pentru membrii asociaţiei şi alţi automobilişti români, ci şi pentru membrii cluburilor automobilistice FIA. Centrala de Alarmă şi Informaţii a ACR a fost la dispoziţia membrilor în toată perioada Crăciunului 2015 şi a Anului Nou 2016 asigurând non-stop asistenţa de care au avut nevoie foarte mulţi automobilişti.
Automobil Clubul Român operează cu propria flotă de asistenţă rutieră, atât pentru depanările la locul incidentului, cât şi transportul autovehiculelor avariate sau defecte la destinaţia solicitată. Centrala de Alarmă ACR şi Biroul ADAC care funcţionează în incinta sediului central al asociaţiei, furnizează, pe lângă asistenţa rutieră şi servicii de asistenţă medicală, autovehicul de schimb pentru continuarea călătoriei, asistenţă de călătorie a pasagerilor implicaţi în evenimente rutiere şi, la nevoie, rezervarea biletelor de avion sau a pieselor de schimb auto, precum şi repatrierea autovehiculelor în cauză.
Ne-a bucurat faptul că am putut fi eficienţi în zilele de sărbătoare care au trecut, am putut ajuta mulţi oameni care au avut nevoie de noi şi am primit mulţumiri pentru profesionalismul şi operativitatea cu care au fost rezolvate aceste dificile misiuni de salvare!
În perioada Crăciunului, ni s-a solicitat ajutorul pentru asistarea a trei pasageri dintr-un autoturism marca Mercedes-Benz. Acesta a fost transportat de la Ungheni către Gheorgheni de către colegii noştri de la sucursala ACR Mureş. Odată ajuns la service-ul partener ACR, autoturismului i-a fost remediată problema pe care o avea (pierdere ulei), astfel încât pasagerii au fost în siguranţă de sărbători. .
Un alt caz a fost finalizat cu succes de sucursala ACR Arad. Un autoturism BMW X5 a rămas imobilizat într-o benzinărie la ieşirea din Arad pe drumul către Deva, având probleme la sistemul de alimentare. Acesta a fost depanat în scurt timp de echipajul ACR.
Tot în aceste zile, Centrala de Alarmă ACR a solicitat Sucursalei Alba intervenţia la locul incidentului pentru un autoturism Opel Corsa, ai cărui pasageri se îndreptau către domiciliul lor din comuna Costeiu Tipari. La scurt timp, echipajul nostru de asistenţă rutieră a fost prezent în Sebeş, iar autoturismul a fost transportat în condiţii de siguranţă.
Noaptea, în municipiul Cluj-Napoca, un Seat Alhambra, cu cinci persoane la bord, rămâne imobilizat din cauza unor defecţiuni la cutia de viteze. Centrala de Alarmă organizează transportul autovehiculului la Câmpia Turzii şi transferul pasagerilor de la locul incidentului la destinaţia acestora.
Şi lista ar putea continua…
În preajma anului nou 2016 şi celelalte zile de vacanţă care au urmat:
De la Bicaz, a fost semnalat un caz Centralei de Alarmă ACR. Un Volkswagen T4 Multivan, care tracta şi o remorcă de 2t, cu cinci persoane la bord, a rămas imobilizat, având probleme la cureaua de distribuţie. Conform dorinţei pasagerilor, ACR a organizat rapid transportul autoturismului şi a remorcii acestuia, precum şi a persoanelor aflate în maşina membrului către Mun. Roman.
În Mun. Alexandria a fost tractat un autoturism BMW X6, până la cel mai apropiat service, având probleme la cutia de viteză. Pentru a-şi putea continua călătoria în Austria, proprietarul autovehiculului avariat a beneficiat de o maşină la schimb cu care şi-a continuat drumul până acasă, autoturismul său rămânând în ţară până la finalizarea lucrărilor service, urmând a fi repatriat ulterior proprietarului.
Sucursala Mureş a fost solicitată, imediat după Anul Nou, să transporte un autovehicul Ford Focus, implicat într-un accident în oraşul Reghin. Cazul a fost rezolvat în timp util, autoturismul fiind transportat la destinaţia solicitată.
Au fost, bineînţeles, foarte multe cazuri de depanare, principală cauză a imobilizărilor constituind-o condiţiile meteo neprielnice şi temperaturile scăzute. Toate cazurile au fost rezolvate cu succes de către tehnicienii ACR din sucursale, la solicitarea Centralei de Alarmă şi Informaţii ACR.
Şi în aceste situaţii de asistenţă rutieră, lista de intervenţii ar putea continua. Îi asigurăm pe membrii ACR că şi în întregul an 2016, ne vom concentra dedicarea şi eforturile noastre în a le oferi cele mai bune servicii de asistenţă şi pentru a le reda mobilitatea de care au mereu nevoie.