Centrala de Alarmă și Informații ACR a fost non-stop la dispoziția membrilor ACR și a altor automobiliști de la cluburile partenere din străinătate care s-au confruntat cu evenimente rutiere nedorite.
Câteva situații de urgență soluționate sunt edificatoare:
– sâmbătă, 9 ianuarie 2016, s-a solicitat ajutorul ACR pentru rezolvarea unei situații cu care au fost confruntați trei pasageri, printre care și un copil în vârstă de un an, dintr-un autoturism marca Skoda Octavia., imobilizat în localitatea Dumbrăvița, jud Brașov. Centrala de Alarmă ACR a organizat împreună cu sucursala Brașov, atât transportul autoturismuluui, în mai puțin de 1 oră, cât și a persoanelor din autovehiculul avariat. De asemenea, a fost organizat transportul persoanelor către aeroportul din București, asigurându-li-se biletele de avion necesare.
– de asemenea, sâmbătă, 9 ianuarie, la o oră târzie, un autoturism Citroen C8, în habitaclul acestuia aflându-se 4 persoane din care 2 adulți și 2 copii a fost recuperat dintr-un șanț adânc pe soseaua Deva-Lugoj, de către personalul de asistență rutieră al sucursalei Hunedoara. Fiind grav avariat și în imposibilitatea de a fi repus în circulație, autoturismul membrului asociației noastre, a fost recuperat din afara carosabilului și transportat către un service autorizat, partener ACR, pentru reparații, iar persoanele din autoturism au fost cazate la un hotel partener ACR.
– duminică, 10 ianuarie, un autoturism Mecedes Benz, a făcut obiectul asistenței rutiere într-o situație de maximă urgență, pe șoseaua Deva –Arad. Cele trei persoane aflate in autoturismul avariat au fost transportate cu mijloacele asigurate de ACR la primul hotel partener ACR, asigurându-li-se totodată bilete de avion pentru continuarea călătoriei.
În acest week-end numărul de cazuri rezolvate a fost neașteptat de mare datorită condițiilor atmosferice și gradului ridicat de periculozitate al drumurilor, însă în toate cazurile Automobil Clubul Român s-a implicat cu operativitate rezolvând în condiții corespunzătoare solicitările persoanelor implicate în situațiile rutiere neprevăzute. Totodată, ACR va monitoriza la toate service-urile în cauză, stadiul și calitatea reparațiilor, precum și rezolvarea în fiecare situație a preluării autoturismelor reparate.