În ziua de 23 noiembrie 2015, a avut loc, în Capitală, decernarea distincţiilor la Festivalul Naţional INTERNETICS, cel mai important eveniment al acestui an din România în ceea ce priveşte branding-ul, marketing-ul şi advertising-ul online, care fixează standardele în comunicarea online din ţara noastră. Cu acest prilej au fost premiate cele mai bune campanii interactive, site-uri şi tool-uri de promovare online şi de încurajare a creativităţii şi strategiilor în aceste domenii.
Automobil Clubul Român a repurtat, la acest Festival, un succes deosebit, obţinând un număr de 4 premii, împreună cu compania Publicis România, intr-o competiţie cu numeroase companii de prestigiu din ţara noastră. Aceste distincţii sunt: ”Cel mai creativ client al anului”; ”Platforme Web – secțiunea website-uri”; ”Cel mai bun conţinut de website” precum şi premiul pentru ”Utilizarea celei mai bune tehnologii”. Aceste distincţii au fost obţinute pentru proiectul Street View Test. Proiectul ACR şi Street View Test a fost conceput şi realizat împreună cu partenerii noştri de la Publicis România.
Este de menţionat faptul că, în ultima perioadă, Automobil Clubul Român, a avut preocupări susţinute în domeniul inovaţiei în siguranţa şi educaţia rutieră, în perspectiva imperativelor ”Deceniului Mondial al Siguranţei Rutiere 2011 – 2020”.
Alături de Premiul de Excelenţă pentru Siguranţă Rutieră, oferit Automobil Clubului Român de către Comisia Europeană, ACR a mai câştigat şi Premiul pentru Inovaţie în Siguranţa Rutieră oferit de către Federaţia Internaţională a Automobilului, în anul 2015, precum şi Leu de Bronz la cel mai important festival de Publicitate, Cannes Lions, la care s-au adăugat argint, aur şi Grand Prix la festivalul Golden Drum.
Proiectele ACR #seatbeltb00bing şi Street View Test au fost concepute şi realizate împreună cu partenerii noştri de la Publicis România.