Centrala de Alarma este call center-ul ACR, locul de unde sunt coordonate toate procesele de asistenta rutiera.
Modern echipat, cu tehnologie Nortel 2008, Centrala de Alarma poate prelua zeci de apeluri simultan, gratie fluxurilor ISDN PRA.
Call center-ul ACR este dotat cu sisteme informatice pentru gestionarea si managementul incidentelor si al accidentelor, sistem informativ propriu creeat pe platforma web (intranet), servere de stocare a informatiilor membrilor ACR, precum si mijloace de accesare a bazelor de date internationale prin care se efectueaza verificarea acoperirilor contractuale.
Membrii si clientii nostrii ne pot contacta la urmatoarele linii telefonice:
+40 21 222 22 22 – Asistenta Membri ACR
+40 21 222 15 53 – Asistenta Membri ACR
+40 21 317 46 90 – Opel Assistance
+40 21 317 46 90 – Chevrolet Euroservice
+40 21 317 79 15 – Smartmove Assistance
+40 21 317 79 14 – Porsche Assistance
+40 21 312 72 22 – Saab Assistance
+40 21 322 75 35 – Landrover Assistance
+40 21 322 73 03 – Jaguar Assistance
+40 21 317 46 90 – Cadillac Assistance
+40 21 317 46 90 – Chevrolet US Assistance
+40 21 317 46 90 – Hummer Assistance