Incepand din aprilie 2006, Automobil Clubul Roman a inaugurat Centrul Media, un concept destinat intaririi relatiei clubului cu mass-media, special conceput ca o interfata eficienta de comunicare cu jurnalistii si persoanele interesate de activitatile asociatiei.
In toate evenimentele si mijloacele de comunicare, fie ca sunt interne sau ale partenerilor, imaginea si valorile companiei se vor prezenta unitar, conform standardelor impuse de Automobil Clubul Roman. Siglele, marcile inregistrate, conceptul de design general, fonturile proprii, logo-uri, slogane, mijloace promotionale, culori, orice inseamna o promovare a imaginii si valorilor companiei sau comunicarea cu exteriorul (relatia cu mass-media, emiterea de comunicate, purtatori de cuvant, etc.), sunt elemente ce sunt generate si gestionate de Centrul Media ACR.
Realizarea unei imagini coerente a marcii Automobil Clubului Roman, exploatarea la maxim a resurselor sale economice, istorice (interne si internationale), perfectionarea conceptului de marca, sunt doar cateva din obiectivele Centrului Media. Avand o istorie de peste 100 de ani, ACR are valori extraordinare de exploatat in incercarea de a pozitiona marca dincolo de prejudecatile concetatenilor si incercam o dezvoltare a imaginii clubului similara cu cea a celor mai puternice cluburi auto din lume.
Centrul de Media va gestiona eficient comunicarea cu mass-media, prin folosirea mijloacelor specifice (relatii directe, baze de date, acreditare ziaristi, fotografii, etc), in incercarea de maximizare a efectului mediatic al comunicarilor Automobil Clubului Roman. Aici jurnalistii si alte persoane interesate vor gasi informatiile necesare, la zi si in formatul dorit pentru toate tipurile de mass-media (text, imagini, video).
Centrul Media impreuna cu Studioul TV al Automobil Clubului Roman dotat cu echipamente performante, vor realiza unele materiale pentru mass-media si alti factori interesati de fenomenul automobilistic national si mondial precum si materiale consacrate promovarii imaginii sportivilor inscrisi in Campionatele Nationale ale ACR.
Structura Centrului Media:
– Acreditari de presa
– Comunicate de presa
– Calendar evenimente ACR
– Organizare evenimente
– Realizarea de materiale promotionale
– Arhiva si heraldica ACR
– Date de contact
„””