15 mai 2007 – Pentru a pregati cum se cuvine organizarea si desfasurarea, pentru prima data in tara noastra (respectand proportiile!) a unui adevarat Mare Premiu auto, ACR, ca Autoritate Sportiva Nationala, reprezentand FIA in Romania, s-a straduit sa nu scape nici un amanunt care sa perturbe desfasurarea celui mai important eveniment automobilistic al anului: Bucharest Challenge 2007.
In acest scop, o delegatie de specialisti a Automobil Clubului Roman, condusa de Dr. Mihai Galesanu, desemnat medic sef al Cursei de la Bucuresti, si ing Marius Stoean, comisar sef pentru verificari tehnice din partea ASN, s-a deplasat in Marea Britanie, pe cunoscutul Circuit de la Silverstone, pentru a se documenta la fata locului asupra tuturor problemelor specifice desfasurarii unor curse de nivelul Campionatul FIA – GT, etapa premergatoare intrecerii de la Bucuresti.
Cu acest prilej, Dr. Mihai Galesanu a avut o laborioasa intalnire de lucru, in mai multe etape, cu Dr. David Cranston, directorul Centrului Medical de la Silverstone, care, de peste 50 de ani, constituie un adevarat templu al curselor de viteza pe circuit, inclusiv cele de Formula 1. S-a facut un util schimb de informatii in domeniu despre specificul cu totul aparte al procedurilor medicale folosite in caz de nevoie, Dr. Cromptom impartasind din prodigioasa sa experienta in domeniu.
In paralel, ing. Marius Stoean, cunoscut comisar tehnic si arbitru la cursele de automobilism si karting de la noi, a avut prilejul unui inedit schimb de experienta cu dl. David Baxter, seful compartimentului verificari tehnice MSA-UK, precum si cu alti oficiali FIA in domeniu, care i-au impartasit o serie intreaga de detalii, deopotriva necesare si importante privind desfasurarea unui eveniment de talia organizarii unei etape in cadrul Campionatului European FIA – GT.
Cu acest prilej trebuie sa apreciem in mod deosebit sprijinul si atentia acordata celui mai mare eveniment automobilistic romanesc de dupa Razboi, din partea d-lui Hartmuth Bayer, promotorul Bucharest Challenge 2007, a d-lui Jurgen Barth si d-nei Patricia Kiefer, SRO.
Pentru iubitorii automobilismului romanesc, o prezenta la start ce va fi asteptata cu mare placere va fi cea a redutabilului pilot de raliuri Claudiu David, care recent a avut o comportare meritorie in Raliul Argentinei, din cadrul WRC, si a pilotului de viteza pe circuit, Mihai Marinescu, amandoi la volanul unor masini Dodge/Viper GT3.
Ca o noutate neasteptata la Bucuresti ar putea fi si prezenta altui pilot de origine romana, Georges Alexandre Sturdza, la volanul unui Morgan GT3, cu care a efectuat o serie de teste la Silverstone, impreuna cu echipa Morgan GT3, al carui proprietar este chiar dl. Eric Sturdza.