În ziua de 7 mai 2015, la Tunis, strălucitorul dineu de gală oferit de Federaţia Internaţională a Automobilului a marcat încheierea săptămânii de reuniuni lucrative organizată de FIA, în fiecare primavară. Printre participanţii la eveniment s-au remarcat personalităţi de seamă ale organizaţiilor internaţionale ale căror membru este ACR, precum Preşedintele FIA, dl. Jean Todt, Preşedintele Regiunii I FIA, dl. Thierry Willemarck, Preşedintele AIT, dl. Werner Kraus, şi reprezentanţi ai vieţii politice din ţara gazdă, precum Ministrul Sportului Tunisian. Cu acest prilej, Automobil Clubului Român i s-a acordat, într-un cadru festiv, Premiul I de Siguranţă Rutieră al FIA, ceea ce constituie înca o dovadă a înaltei aprecieri şi recunoaşteri de care se bucură clubul românesc pe marea scenă internaţională, precum şi activităţii deosebite desfăşurată pe linia siguranţei rutiere şi reducerii accidentelor pe drumurile publice.
Reamintim că Federaţia Internaţională a Automobilului este una dintre cele mai active organizaţii mondiale, în domeniul siguranţei rutiere şi a siguranţei sportului auto. În 2011, FIA a preluat mesajul lansat de ONU pentru reducerea accidentelor rutiere în cursul “Decadei Mondiale a Siguranţei Rutiere 2011 – 2020” şi lansând, la rândul său, campania internaţională “FIA Action for Road Safety” (Acţiunea FIA pentru Siguranţa Rutieră). Mai mult, la sfârşitul lunii aprilie 2015, Preşedintele FIA, dl. Jean Todt, a fost numit, de către Secretarul General ONU, Ban Ki-moon, ca Trimis Special al acestuia, pentru Siguranţa Rutieră, pe plan mondial, în semn de apreciere pentru munca internaţională depusă de FIA şi cluburile sale membre, pentru reducerea accidentelor rutiere. Premiul a fost înmânat de dl. Thierry Willemarck, Preşedintele Regiunii I FIA, reprezentantului ACR la acest eveniment, dl. Alin Drosu, director adjunct al ACR.
Prestigiosul Premiu de Siguranţă Rutiera este acordat de FIA Automobil Clubului Român pentru campania #Seatbeltb00bing, lansată la 1 septembrie 2014 de ACR pentru promovarea purtării centurii de siguranţă, campanie care s-a bucurat de o uriaşă audienţă pe plan naţional şi internaţional, fiind preluată de mass media TV şi on-line de pe mai multe continente, adunând, doar în câteva zile de la lansare, peste 100.000 de vizualizări.