Cum era de aşteptat, pe perioada Sărbătorilor Pascale, numărul de membrii ACR şi ai cluburilor partenere, care au solicitat serviciul de asistenţă rutieră al ACR, a fost în creştere faţă de o perioadă normală.
În perioada 11 – 18 aprilie 2012, Centrala de Alarmă ACR a oferit ajutorul în 253 de cazuri. Membrii ACR, cei ai cluburilor partenere sau clienţii cu care ACR are încheiate contracte de asistenţă rutieră B2B, toţi au beneficiat de ajutor prompt şi diversificat.
Au fost acordate nu numai servicii de asistenţă rutieră (depanare sau tractare auto), ci şi servicii de rent a car, bilete de avion, cazare, recuperare din afara părţii carosabile, repatriere sau asistenţă medicală.
Din totalul cazurilor deschise de către Centrala de Alarmă şi Informaţii ACR şi call center-ul ADAC România, aproximativ 35 % dintre acestea au fost rezolvate prin remedierea defecţiunilor la faţa locului (depanare auto), astfel încât membrii ACR şi cei ai cluburilor partenere şi-au putut continua călătoriile sau vacanţele la scurt timp după efectuarea apelului prin care ne solicitau ajutorul.
La cazurile care au fost rezolvate prin transportul autovehiculului la cea mai apropiată unitate service (tractare auto), aproximativ 20 % dintre acestea au fost reparate în aceeaşi zi, restul solicitanţilor primind servicii suplimentare de mobilitate: autoturism la schimb, bilete de avion, cazare, repatriere, etc.
Una dintre cele mai grele intervenţii la care echipele de asistenţă rutieră ale ACR au participat, a fost recuperarea din afara părţii carosabile a unui autoturism BMW care a fost avariat în urma unui accident rutier.
18 aprilie 2012, orele 09:35: Centrala de Alarmă ACR primeşte o solicitare din partea clubului italian ACI, pentru a asista un membru al carui autoturism suferise un grav accident rutier. La ora 10:42, echipa de asistenţă ACR soseşte la locul incidentului, în localitatea Conop, din judeţul Arad. Autoturismul marca BMW, grav accidentat, se afla în afara părţii carosabile, imobilizat de copacul care fusese retezat la momentul impactului. Intervenţia durat aproximativ 3 ore, timp în care a fost înlăturat şi copacul căzut peste autoturism.
Cu aceeaşi promtitudine de care am dat dovada ca si pana acum, ramanem în continuare la dispoziţia membrilor noştri şi cei ai cluburilor partenere din intreaga lume, 24h/365, la numerele de telefon 021 222 22 22, 0745 382 718 sau 0722 382 715. Ne puteti contacta şi prin e-mail la alarmcenter@acr.ro